کارشناس هواشناسی گفت: چهارشنبه اول دی‌ماه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور، بارش برف و باران در برخی مناطق دوباره آغاز خواهد شد.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی تصریح کرد: امشب در استان‌های خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، شمال بوشهر و برخی مناطق استان‌های اصفهان، یزد، شمال خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در مناطق سردسیر و کوهستانی، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، شمال غرب فارس، شمال بوشهر و برخی مناطق اصفهان، بارش رخ می‌دهد و در این روز در شمال شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، شرق و جنوب لرستان، غرب کردستان و غرب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت.

ضیائیان با بیان این‌که در امتداد البرز شرقی و در برخی نقاط استان‌های مازندران، گلستان و سمنان همچنین در برخی مناطق شمال شرق وزش باد شدید و بارش باران رخ خواهد داد، افزود: در شرق کشور برخی نواحی کویر مرکزی، یزد، اصفهان و سمنان شاهد بارش پراکنده و وزش باد شدید خواهیم بود که به‌تدریج این سامانه از کشور خارج خواهد شد.

وی اظهار کرد: شدت بارش روز سه‌شنبه در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان است.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز چهارشنبه با ورود سامانه جدیدی به شمال غرب کشور بارش برف و باران در شمال غرب و مناطقی از غرب دوباره آغاز خواهد شد همچنین با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در گیلان و مازندران نیز بارش باران و کاهش نسبی دما شروع خواهد شد.

ضیائیان درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران قسمتی ابری و غبارآلود است و بیشترین دمای تهران ۱۲ درجه و کمترین آن ۳درجه خواهد بود.

کد خبر 644411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha